zaterdag 2 juli 2011

77. Een half jaar lang elke maand een taart bakken (1/6).

Taart 1; 02 juli 2011
Zo, ik dacht vandaag maar gelijk goed te beginnen en een taart te bakken. Om makkelijk te beginnen (zodat ik zeker weet dat hij lukt) ben ik begonnen met een appel/kruimeltaart. Hij is goed gelukt en, helaas heb ik er geen foto van. Als er nog wat overblijft voor morgen dan zal ik van de resten een foto maken =]

Ik weet nog niet wat de volgende taart wordt. Binnenkort ga ik mijn taartenboek ophalen bij een paar kennissen. Dan kan ik wel wat leuks gaan maken. Ik probeerde ooit een keer mouchoutaart, of hoe je dat ook spelt. Hij was rampzalig! Hij stortte in en was veelste zoet.

Dus, misschien, nu, paar jaar verder, meer wijsheid enzovoort, misschien moet ik het nog een keertje proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten